Přeskočit na hlavní obsah

První letošní víkend „Jen pro velký holky“!

Potřebujete se sebou něco udělat a nemáte tušení, jak začít?
Chtěly byste chodit do fitka a nevíte, co tam dělat? Nebo cvičíte raději doma?
Zajímáte se o výživu, ale nevyznáte se v přemíře informací a nevíte, co vlastně jíst?
Chodíte běhat nebo na spinning, ale kilogramy stále neubývají?
Vypadáte ve 30 na 50 a také se tak cítíte? Je vám 50 a každým rokem nabíráte na objemu?
Chcete vědět, jak se dá 2x vyhrát soutěž o největší transformaci postavy za 3 měsíce?

Chcete-li si odpočinout od práce a starostí, v malé skupince příjemných žen si zacvičit, načerpat spoustu motivace a nových vědomostí, pak přesně pro vás je náš už třetí prodloužený víkend „Jen pro velký holky“! Naučíme vás tady:

-       Jak se hýbat, aby vás pohyb nejen bavil, ale také abyste ztrácely centimetry na těch správných místech,
-       jak jíst, aby vám chutnalo, a přitom jste hubla,
-       jak vypadat v 50 na 30 (a ve 40 na 20J)
-       a mnohem víc!

Kde budete bydlet:
Tříhvězdičkový hotel Slavie je v samotném centru Chebu, autobusové i vlakové nádraží je odsud 400 m, Sportcentrum v Šeříkové ulici, kde budeme cvičit, je také pohodlně dosažitelné pěšky. Ubytované budete v prostorném a komfortně vybaveném dvoulůžkovém pokoji s příslušenstvím a ledničkou, samozřejmostí je WIFI. V hotelové restauraci budete mít zajištěnou snídani formou bohatého snídaňového bufetu, obědvat budete přímo ve fitku. Parkování je zajištěno na parkovišti v areálu hotelu.

Co budete dělat:
-       vedené posilovací tréninky v posilovně Sportcentra Cheb s přesným vysvětlením jednotlivých cviků a tipy, na co si dát pozor při jejich provádění, nejčastější chyby
-       posilování v domácích podmínkách, bez strojů a vybavení
-       kardio trénink – HIIT, LISS, co to je a jak se provádí, výhody pro zrychlení metabolismu a spalování tuků
-       přednášky: jídlo pro zdravé a aktivní tělo, anti-aging a péče o tělo, jak hubnout z tuku a ne ze svalů, udržení motivace, trackování (zapisování) jídla, makra (bílkoviny, sacharidy, tuky), metodika tréninků, doplňky stravy, které mají smysl...

Pro koho je víkend vhodný:
-       pro velký holky – jak věkem, tak vahouJ, které s tím chtějí opravdu hnout
-       pro menší holky, které se nechtějí nechat semlít obecným názorem, že s věkem se prostě přibírá a stárne
-       pro (věčné) začátečnice – novoroční návštěvnice fitka, které nikdy nevydrží déle než měsíc (2, 3... )
-       pro všechny ženy, které chtějí vypadat a cítit se v jakémkoli věku mladě a krásně

 Kdo se o vás bude starat:

Dana Škorpilová – dvojnásobná vítězka transformační soutěže Do formy časopisu Muscle&Fitness (2015 a 2018) v kategorii 45+, trenérka fitness, výživová poradkyně
Jana Stöckelová – mistryně světa ve fitness i kulturistice žen, trenérka hobby i soutěžních cvičenců
Miloš Škorpil – dlouholetý úspěšný běžec, zkušený trenér běhu, autor mnoha knih s běžeckou tématikou

Termín:
Čtvrtek 24.1. –  neděle 27.1.2019

Cena:
6 600,- Kč/osoba v dvoulůžkovém pokoji

Přihlášku najdete zde:
Platební údaje obdržíte současně s potvrzením vaší přihlášky. Pobyt můžete dát svým milým také jako dárek – pak prosím uveďte do poznámky, že si přejete dárkový poukaz.

Počet míst je omezen, tak s přihláškou neotálejte!

Moc se na vás těšíme, a když budete chtít, můžete se v rámci kardia proběhnout s Milošem Škorpilem, který vás naučí, jak běhat bez bolestí a s úsměvem. Velké holky z prvního i druhého víkendu toho tedy alespoň bezezbytku využily!

O předchozích víkendech jeho účastnice m.j. napsaly:

"Úžasný víkend, moc jsem se odreagovala a nabila úžasnou energií z těch všech super ženských a je mi moc fajn."

"Je skvělé, co děláte oba s Milošem pro všechny, kteří to potřebují, a hlavně naše věková kategorie přece není zdaleka odepsaná!!!"
"Děkuju za velmi příjemný víkend v krásném prostředí, za spoustu věcí, které jsem se dozvěděla, a za to pověstné "nakopnutí", které jsem tolik potřebovala. Byla jsem vážně přesvědčena, že k zapisování stravy do kalorických tabulek mě nepřinutí nikdo a nic, vy jste to dokázali:-)"
"Perfektní individuální přístup Dany, Jany a Miloše ke každé z nás, dobře a pro všechny zvládnutelně nastavené tréninky a celý program."
"Krásné ubytování, výborná strava v hotelu, procedury, fitko, krajina... prostě všechno okolo."
"Parta skvělých holek, s nimiž bylo fajn trávit čas…"
"Nejlepší víkend v letošním roce!"

 


 









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Podivuhodný příběh jednoho zásnubního prstýnku

Stojím s lívancem v ruce před kuchyňským oknem a sleduju, jak venku tiše a klidně sněží. Padají takové ty velké vločky jako ve filmu a na zemi už z nich leží docela slušný bílý koberec. Z očí mi právě tak tiše a klidně padají slzy a smáčejí mi snídani. Právě jsem dočetla příběh jak z amerického filmu a jsem dojatá. Je to příběh svatebních šatů, které si podruhé zahrály svou hlavní roli na svatbě vnučky původní nevěsty, po 47 letech. Připomnělo mi to maminku a její zásnubní prstýnek. Tuhle jsme s Kristýnou našly krabičku se starými šperky a vytáhly jsme na světlo boží i tenhle prsten s bílým kamínkem. Pamatovala jsem si ještě, jak ho máma nosila, ale vzpomínka musela být už dost stará, protože prstýnek byl prasklý, doslova prošoupaný nošením, a mámě ke stáří hodně natékaly prsty, měla artrózu. Říkala jsem si, že by se určitě dal opravit, ale neměla jsem ponětí, jak to udělat, aby vypadal tak, že bych ho chtěla nosit. Naši se brali v roce 1947, bylo po válce, peněz málo a oni už če

O motivaci a kde ji vlastně pořád beru?

Často dostávám otázku, kde stále beru motivaci k pohybu, práci na sobě, tomu, jak jím a jak se o sebe starám. Dlouho jsem nedokázala odpovědět dokonce ani sama sobě, až... až jsem si přečetla zajímavý rozhovor s jedním trenérem ve fitku, který hovořil o motivaci svých klientů. Tím nejdůležitějším, co jsem si z toho vzala, bylo rozdělení lidí na ty s vnitřní motivací, takovým tím motorem, který je věčně pohání, a ty, kteří tento motor nemají (nebo ho ještě neobjevili), a jsou tedy závislí na motivaci zvenčí. A jak asi všichni víme, motivace zvenčí příliš nefunguje, přesněji, funguje jen omezeně a na krátký čas. V jednom krásném popisu mé osobnosti se píše, že neumím věci dělat napůl, že do všeho vkládám svou duši, což je recept na velikost. Dá se na to koukat různě – moje maminka mi např. vyčítala, že když se pro něco nadchnu, jdu si za tím i přes mrtvoly, a v jakémsi osobnostním testu manažerů mi vyšlo, že mám naprosto nadprůměrnou úroveň schopnosti, kterou tam nazývali „r

A ten zadek je přírodní?

Včera to byl právě měsíc, co jsem se po hlavě vrhla do úplně nové etapy svého života. To, o čem jsem 30 let jenom povídala a tak nějak potají snila, jsem konečně zhmotnila: jsem osobní trenér fitness a mám své vlastní klientky. Čtyři týdny krásné práce s úžasnými ženami, které s důvěrou svěřily svá těla do mých rukou. Uběhlo to tak rychle, že jsem se musela trošku zastavit a zkusit si zrekapitulovat, co všechno jsem během toho měsíce zjistila. 1.     Moc mě to baví!!! Po dlouhé době mám zase pocit, že to všechno dává smysl, že můžu někomu předávat své vědomosti a zkušenosti, že můžu pomáhat... 2.     Je to docela fyzicky namáhavá práce! Zdvojnásobil se mi počet nachozených kroků, protože do fitka chodím většinou 2x denně (ráno a odpoledne) a mám to podle toho, jak moc jdu pozdě, na 15 – 18 minut. Další kroky nachodím během tréninků s klientkami, jak běháme mezi jednotlivými stanovišti. Pak také předvádím jednotlivé cviky a pomáhám se zátěží, když už nemůžou, a někdy si dám bři